15 Ian 2016

Dacă ai sani disproportionat de mari care cauzează dureri  dureri de spate sau alte simptome fizice, puteti lua  în considerare o interventie de reductie mamara sau micsorare a sanilor.

Inainte de a ajunge la interventia de reductie mamara, este necesara o consultatie preoperatorie.Este important sa fiti sincera în această consultatie.

TURCU-EUGENChirurgul dvs. poate efectua fotografii ale sanilor tai pentru o evaluare mai precisa atat inainte cat si in timpul interventiei chirurgicale. si sa le măsoare. În acest timp, chirurgul va discuta, de asemenea, cât de mult tesut mamar ar trebui să fie eliminat pentru a obține rezultatele dorite. Veti obtine de asemenea informatii complete despre procedura chirurgicala si perioada de recuperare postoperatorie. Chirurgul dumneavoastră vă poate pregăti pentru această procedură prin efectuarea unui examen ecografic sau a unei mamografii daca este cazul.Celelalte analize de laborator si explorari paraclinice se vor recomanda in functie de fiecare caz in parte.

La ce sa va asteptati dupa operatie?

Imediat dupa operatie, sanii sunt pansati si imobilizati intr-un sutien specail. Pot exista tuburi de dren pentru o perioada de 1-2 zile iar firele de sutura se elimina la 14 zile.

Cele mai multe femei au o usoara senzatie dureroasa in  primele zile dupa operatie si apoi disconfort usor pentru o săptămână sau mai mult.Medicatia antialgica si antiinflamatorie va ajuta mult la ameliorarea simptomatologiei.

Activitatea fizica( sportul , inotul ) pot fi reluate la doua luni de la interventie. Pentru o perioada de 6 luni este interzisa expunerea la soare , radiatii calorice sau ultraviolete.

sigla1181-300x62Interventiile chirurgicale de reductie mamara se fac pentru a modifica dimensiunea, greutatea, fermitatea și forma sânilor.

Rezultatele interventiei chirurgicale de reducere a sânilor sunt considerate permanente. Dar sânii pot deveni mai mari sau forma lor se  poate schimba ca urmare a sarcinii, creșterea în greutate, sau pierderea in greutate.

Micșorarea sânilor este o opțiune bună dacă:

-pacienta se afla in stare buna de sanatate

-are așteptări realiste

-este nefumatoare

– sânii foarte mari  limitează activitatea fizică

-leziuni de iritatie permanenta in santul submamar

-apare afectarea coloanei toraco-lombare secundar greutatii mari a sanilor.

Detalii despre procedura de reductie mamara se obtin in momentul consultatiei cand se face o evaluare precisa a fiecarui caz in parte. Evaluarea individuala are o importanta deosebita in planificarea interventiei chirurgicale de reductie mamara.

Programarea consultatiei se face telefonic la secretariatul clinicii Zone Medical Estet

cats1Tel: 0213340080 sau 0761640626